Facebook-mainonta tavoittaa laajasti kaikki suomalaiset ostopäätöksiä tekevät kuluttajat. Facebook on Suomen suosituin sosiaalisen median kanava. Yli 2,8 miljoonalla suomalaisella on Facebook-tili, ja lähes 60 % kaikista suomalaisista seuraa aktiivisesti Facebookia!
Instagram on vahva visuaalinen media, jossa suomalaiset kuluttavat paljon aikaa. Instagram-mainonta tukee ja vahvistaa yrityksesi yrityskuvaa, visuaalista maailmaa, arvoja ja mielikuvia digitaalisen maailman keinoin. Instagramin käyttäjät elävät visuaalisista ärsykkeistä ja edellyttävät myös julkaistavalta mainossisällöltä samaa visuaalista yhdennäköisyyttä.
LinkedIn-mainonta tuottaa parhaimmat tulokset yrityksen rekrytointikampanjoissa ja B2B-markkinoinnissa, kun kohderyhmänä ovat yrityspäättäjät. LinkedIn on ennen kaikkea yritys- ja rekrytointimedia. LinkedIn-mainonta pystytään kohdistamaan erittäin tarkasti ammatin, tittelin, koulutuksen, työkokemuksen, osaamisen, toimialan, työnkuvan ja aikaisempien sivustovierailujen perusteella. Muuttujia yhdistelemällä suodatat omiin ja yritykseni tavoitteisiin soveltuvan kohderyhmän sekä asiakashankinta- että rekrytointitarpeisiin erittäin tarkasti.